Naratyvinio konsultavimo pedagoginiai įrankiai padedantys kurti sveikus santykius ir spręsti elgesio, emocijų ir mokymosi sunkumus 

Pastaraisiais metais dažniau stebime nutrūkusius santykius tarp mokyklos, vaiko ir šeimos. Apie santykių nebuvimą liudija skirtingos suinteresuotos šalys, o tai lemia pažeidžiamumą mokymosi kontekste.

Vis didėja ikimokyklinio, pradinio ir vidurinio ugdymo mokyklose esančių mokinių skaičius, kurie teigia, kad būdami mokykloje patiria skirtingų priežasčių nulemtą bei skirtingomis formomis išreikštą diskomfortą. To pasekoje daugeliu atveju daugelis patiria didelių sunkumų pamokų metu, bendrame mokyklos gyvenimo kontekste, o taip pat santykiuose su tėvais.

Naratyvinio konsultavimo idėjos siūlo naują požiūrį į sunkumus ir efektyvius būdus, kaip juos įveikti. SHELDON projektas yra intervencijos metodas, kuris dvejus metus buvo kuriamas profesionalų komandos bendradarbiaujančios ES Erasmus Plius projekte, ir kuriuo siekiama padėti mokytojams ir kitiems švietimo profesionalams darbe su mokiniais patiriančiais šiuos sunkumus.

Metodas grįstas naratyviniu konsultavimu, tačiau nesunkiai gali būti naudojamas ir mokytojų. Jis siūlo konkrečias ir nesudėtingas naudoti idėjas, kaip susidoroti su „eksternalizuotais“ ir „internacionalizuotais“ mokinių įvardintais sunkumais, kuriuos šie patiria klasėje. Daugeliu atveju šie mokiniai yra pasimetę ir bendrame mokyklos kontekste.

Praktinio seminaro metu dalyviai bus supažindinti su pagrindinėmis naratyvinio konsultavimo idėjomis ir praktika, o taip pat išbandys konkrečius praktinius įrankius skirtus intervencijai ir bendradarbiavimui darbe su mokiniais. Praktiniai įrankiai buvo sukurti tarptautiniame Erasmus Plus KA2 projekte “SHELDON: Išmanus  mokymosi motyvacijos intervencijos modelis mokiniams, susiduriantiems su emocijų, elgesio ir mokymsi sunkumais”, www.sheldon-project.eu .

Seminarą veda Adam Charvatis, MSc, PhD yra mokymos psichologas ir naratyvines psichoterapijos ekspertas (Graikija). Jis taip pat yra Naratyvinės terapijos ir darbo bendruomenėse instituto Tesalonikuose (Graikija) direktorius ir mokslinis koordinatorius, naratyvinės terapijos referentas Graikijoje akredituotas magistro diplomu Melburno universite. Mokslininkas turi virš 20 metų psichologo darbo patirties valstybinėse ir privačiose mokyklose.

Data:    2019 10 23
Laikas: 13:00 – 17.30 val.
Vieta:  Mokyklų tobulinimo centras, (Vilniaus mokytojų namai, Mokymosi ir informacijos centre II a.) Vilniaus g. 39, Vilnius
Seminaro kalba: anglų (laisvas vertimas į lietuvių klb.)

Registruotis į renginį čia: https://forms.gle/QZMWdrxXYLYG2FGE6

Renginį administruoja VŠĮ Švietimo ir kultūros mobiliųjų technologijų institutas, www.imotec.lt, kontaktinis el. Paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1