Mokyklų tobulinimo centras tęsia pažintį su inovatyviomis edukacinėmis programomis iš Izraelio. 2020 m. vasario 17 – 19 d.  RM 9 mokytojai ir jų pedagoginiai konsultantai mokėsi, kaip taikant naratyvinius metodus, padėti kiekvienam mokytojui ir jo mokiniams kurti ir išgyventi savo sėkmės istoriją.  

Mokytis mus padėjo viešnios iš Izraelio Dr. Sarit Barzilai ir Dr. Ronit Kuriel, sukūrusios programą „SEMEL – Stories leading to Success“.  Ši programa remiasi prielaida, kad kiekvienas žmogus turi unikalią gyvenimo istoriją, kurią galima papasakoti įvairiai. Istorijos pasakojimas, jos konstravimas bei prasmės suteikimas ir nulemia kaip žmogus gyvena savo gyvenimą.

Mokytojams, apmąstantiems ir kuriantiems savo gyvenimo istoriją, yra lengviau pamilti save ir kiekvieną mokinį , atrasti jame slypintį potencialą ir padėti patirti realią mokymosi sėkmę. Čia mokomasi „meilės kalbos“, padedančios atskirti žmogų nuo jo turimos problemos, jos nesureikšminti ir kartu ieškoti sprendimų, remiantis įsitikinimu, kad kiekvieną vaiką turi lydėti bent vienas suaugęs žmogus, besąlygiškai tikintis jo potencialu.

Programa sėkmingai veikia Izraelyje nuo 2004 m., jos metu mokinių rašomas dienoraštis yra įskaitomas kaip brandos egzamino dalis, kur mokiniai gali pademonstruoti savo gebėjimus reflektuoti ir kūrybiškai rašyti. Vienas iš naratyvinių metodų yra savo gyvenimo medžio piešimas, kuris padeda apmąstyti savo šaknis, turimus talentus, svajones, siekius, svarbiausius žmones, gyvenimo pasiekimus. Iš šių medžių susidarė gyvenimo medžių miškas, atspindintis MTC bendruomenės meilę, viltį ir tikėjimą kiekvieno vaiko kūrybinėmis galiomis.     

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 vertinimas 95% (2 vertinimai)