„Pamačiau, jog net sudėtingiausius dalykus galima paaiškinti visai paprastai ir net linksmai, ir suvokiau, kad kiekvienas mokinys, išgirdęs tokį suprantamą ir įdomų aiškinimą, gali patikėti savo jėgomis, savo gebėjimu tų dalykų išmokti,“ – taip apie MICHAEL metodo mokymus atsiliepia Adrijana Saulytė, Panevėžio „Ąžuolo“ progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

MICHAEL metodas tai – priemonė, vedanti asmenybę per procesą, kurio rezultatas – atsiskleidęs gebėjimas lengvai rasti paprastas išeitis iš atrodytų neįveikiamų situacijų. Tai laiko ir praktikos patikrintas metodas, kurį dar 1988 m. sukūrė Menny Barzilai ir Yuvalas Aloni bendradarbiaudami su švietimo ekspertais.

MICHAELIO metodas padeda mokytojui į visas situacijas žvelgti nestandartiškai ir savyje bei kiekviename vaike įžvelgti gebantį individą, sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai ir taip padėti sau ir kiekvienam vaikui patirti mokymo ir mokymosi sėkmę, pamatyti savo užslėptus gebėjimus, taip pat padėti sau ir kiekvienam mokiniui patikėti savo gebėjimais, įsisamoninti asmeninę atsakomybę už savo rezultatą ir jo tikslingai siekti, bei patiems išmokti ir išmokyti mokinius paprastai įveikti sudėtingiausias užduotis ir situacijas.

Šio metodo mokymus siūlo ir Mokyklų tobulinimo centras, todėl kviečiame daugiau paskaityti ir susipažinti, kuo šis metodas yra naudingas ir kokių rezultatų mokymų dalyviams jau pavyko pasiekti.

Apie MICHAEL metodą skaitykite ČIA.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1