MTC vizija Tūkstantmečio mokykloms: didinti švietimo teisingumą, mokinių įtrauktį ir įsitraukimą į mokymąsi, mažinti mokinių mokymosi pažangos atotrūkį, kurti patrauklią, mokytis skatinančią aplinką.

Ko pasieksime bendradarbiaudami:
  • Mokiniai patirs mokymosi sėkmę ir atskleis savo potencialą patirtinėse, kultūrinėse veiklose, gaudami reikalingą pagalbą bei paskatas, atsižvelgiant į jų mokymosi poreikių įvairovę.
  • Mokytojai taikys universalaus dizaino mokymuisi strategijas, praturtindami mokinių ugdymą kultūrinėmis patirtimis, patirtiniu mokymusi, inovatyviomis skaitmeninėmis priemonėmis; dirbs bendradarbiaujančiose komandose ir mokyklų tinkluose, taikys pagalbos mokiniams algoritmus bendradarbiaudami su specialistais.
  • Mokyklos:
    • įgyvendins įtraukiojo ugdymo nuostatas politikos, praktikos ir kultūros lygmenyse;
    • pagal universalaus dizaino mokymuisi strategiją organizuos ugdymą ir tvarkys mokymosi erdves;
    • mokyklos bendruomenėje dalinsis lyderyste, plės partnerystes ir tinklaveiką, tam taikydami skaitmeninius įrankius;
    • bendradarbiaus su „Renkuosi mokyti!“ programa pritraukiant naujus mokytojus;
    • bendradarbiaus, o ne konkuruos su kitomis savivaldybės mokyklomis, atverdamos savo infrastruktūrą ir intelektinius išteklius kitų mokyklų mokiniams bei mokytojams.
Ką siūlome:
  • Ilgalaikės profesinio tobulėjimo programos mokytojams, vadovams, komandoms (praktinis mokymasis taikant veiklos tyrimo, praktikos bendruomenės, mentorystės/koučingo modelius bei mokomąsias stažuotes), pavyzdžiui:
    • įtraukusis ugdymas: nuo mokyklos vizijos iki mokinių pažangos vertinimo;
    • universalaus dizaino mokymuisi strategijos taikymas klasėje ir mokykloje (įtraukiamos stažuotės į šią strategiją taikančias mokyklas);
    • efektyvios skaitymo ir matematikos mokymosi strategijos;
    • formaliajame ugdymo procese naudojami įrankiai ir juos lydinčios ilgalaikės profesinio tobulėjimo programos: skaitmeninė įvairovės literatūros biblioteka, kūrybiniai skaitymai, knygiukai.
    • komandinis darbas įgyvendinant įtraukiojo ugdymo strategiją.

  • Bendradarbiavimas pritraukiant „Renkuosi mokyti!“ mokytojus į TŪM mokyklas.
  • Švietimo ekspertų konsultavimas dėl įtraukiojo ugdymo, pagalbos mokiniams algoritmų kūrimo, universalaus dizaino mokymuisi, tinklaveikos, pasidalytosios lyderystės įgyvendinimo atsižvelgiant į konkrečios savivaldybės Pažangos planą.
  • Išmaniosios skaitmeninės platformos mokinių ugdymo individualizavimui ir įvairinimui (Eduten, Learn Lab) ir skaitmeninės priemonės (knygiukai, įvairovės biblioteka).

  • Kultūrinės patirtys mokiniams ir bendruomenei:
    • kūrybinės dirbtuvės ir mentorystės programa „Kuriame savo literatūros festivalį“;
    • tarpdisciplininės literatūros dirbtuvės „Istorijų įvietinimas“;
    • knygos kūrimo, leidybos, marketingo, pristatymo auditorijai mokymų programa „Vaikų žemės akademija“;
    • literatūros edukacijų ciklas „Nepaprasta pamoka su knyga“;
    • teatro metodų pritaikymas formaliajame ugdymo procese;
    • knygos, keičiančios gyvenimus: įvairovės literatūros integravimas į bendrąsias programas.

  • Architektų konsultacijos ir kūrybinės dirbtuvės apie UD ir skaitymui palankias erdves.
  • Tyrimų instrumentai ir tyrėjų konsultacijos:
    • įgyvendinamų veiklų kokybės matavimo įrankiai;
    • veiklų dalyvių nuomonės tyrimas matuojant įgyvendinamą pokytį.
    • profesinio kapitalo, įtraukiojo ugdymo, lyderystės mokymuisi raišką / pokytį įgyvendinant TŪM veiklas savivaldybėje.
  • Skaitmeniniai sprendimai savivaldybės mokyklų tinklaveikos modeliui įgyvendinti (mokytojų bendradarbiavimui, išteklių valdymui, bendrų pamokų organizavimui, šešėliavimo veikloms ir kt.).
Mūsų komanda:
  • Eglė Pranckūnienė, MTC Steigėja, projektų vadovė;
  • Justinas Vancevičius, programos „Vaikų žemė“ vadovas;
  •  Artur Adam Markevič, programos „Renkuosi mokyti!“ vadovas;
  • Emilė Paskočimaitė, programos „Renkuosi mokyti!“ plėtros vadovė.
Kontaktai:
  • Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
  • Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 vertinimas 55% (2 vertinimai)

Ši svetainė naudoja būtinus slapukus. Būtini slapukai įgalina pagrindines svetainės funkcijas. Svetainė negali tinkamai veikti be šių slapukų, juos galima išjungti tik pakeitus naršyklės nuostatas. Lankydamiesi svetainėje sutinkate, kad slapukai būtų naudojami. Slapukų politika