Tai priemonė, vedanti asmenybę – paauglį, jaunuolį ar brandų žmogų – per procesą, kurio rezultatas – atsiskleidęs gebėjimas lengvai rasti paprastas išeitis iš atrodytų neįveikiamų situacijų, stipri dvasia ir tvirtas vertybinis pagrindas bei vidinis savo vertės pajautimas, verčiantis aktyviai kurti savo ateitį, pasitelkiant kiekviename iš mūsų ir kiekviename mokinyje „giliai po vandeniu“ slypintį neišmatuojamos galios „užtaisą“, formuoti kiekvienos asmenybės ugdymui ir ugdymuisi palankias išorines ir vidines aplinkybes, atitinkančias kiekvieno „asmeninį užsakymą“.
Michaelio mokymuose dalyvavusių švietimiečių mintys
MICHAELIO metodas padeda mokytojui į visas situacijas žvelgti nestandartiškai ir savyje bei kiekviename vaike įžvelgti gebantį individą, sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai ir taip padėti sau ir kiekvienam vaikui patirti mokymo ir mokymosi sėkmę, pamatyti savo užslėptus gebėjimus, taip pat padėti sau ir kiekvienam mokiniui patikėti savo gebėjimais, įsisamoninti asmeninę atsakomybę už savo rezultatą ir jo tikslingai siekti, bei patiems išmokti ir išmokyti mokinius paprastai įveikti sudėtingiausias užduotis ir situacijas.
MICHAELIO metodas ugdo mokytojo ir mokinio kūrybiškumą, vertybes ir reikiamą požiūrį į mokymą ir mokymąsi, per trumpą laiką leidžia akivaizdžiai pagerinti mokinių pasiekimus ir motyvaciją mokytis, kitaip tariant – parodyti ir asmeniškai patirti, kad mokyklinio ugdymo sistema duoda pageidaujamą rezultatą. Šis metodas ugdo gebėjimą savarankiškai mokytis, moko pajusti asmeninę atsakomybę už tai, kas vyksta, savarankiškai mąstyti ir kūrybiškai spręsti sudėtingiausias situacijas. Tai metodas, įgalinantis kiekvieną mokytoją ir mokinį nuolat patirti asmeninę sėkmę mokant ir mokantis.
Daugiau informacijos apie MICHAEL metodą rasite oficialioje svetainėje www.michaeleducation.org.il.
Mokymus baigusios mokinės tėvų mintys