EGLĖ PRANCKŪNIENĖ

VšĮ „Mokyklų tobulinimo centro” steigėja, švietimo ekspertė, švietimo projektų konsultantė

Pagrindinis MICHAELIO programos siekis – padėti kiekvienam dalyviui visiškai išskleisti turimą potencialą, formuotis teigiamą savęs suvokimą, išdrįsti mokytis naujų dalykų, atsikratyti baimių ir drąsiai žvelgti į gyvenimą. Pedagogų asmeniniam augimui labai svarbios mokymų temos, susijusios su komunikacijos stiliais, tikslų kėlimu, savęs suvokimu. Jos leidžia suprasti save, tapti pavyzdžiu mokiniams. Man itin stipri buvo naratyvo terapijos dalis, kuri, manau, yra be galo reikalinga ir mokiniams, ir mokytojams. Įspūdingas mokymų turinys ir mokymų proceso dinamika. Visos dovanos buvo dalijamos palaipsniui, po truputį, siekiant sukurti bendrumo ir pasitikėjimo savimi jausmą. Skatinamas grupės kūrybiškumas padėjo burti besimokančią bendruomenę, kurioje vertinamas kiekvienas ir visi prisideda prie bendro mokymosi proceso. Labai labai labai Jums ačiū! Kaip gaila, kad čia nebuvo mano kolegų...

 

 ADRIJANA SAULYTĖ

Panevėžio „Ąžuolo“ progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Pamačiau, jog net sudėtingiausius dalykus galima paaiškinti visai paprastai ir net linksmai, ir suvokiau, kad kiekvienas mokinys, išgirdęs tokį suprantamą ir įdomų aiškinimą, gali patikėti savo jėgomis, savo gebėjimu tų dalykų išmokti. Tuo pat metu jaučiau, kad po tuo išoriniu paprastumu ir lengvumu slypi daug gilesni dvasiniai dalykai. Supratau, kad MICHAELIO metodo dėka darbui su mokiniais gaunu įrankius, apie kokius jau seniai svajojau! Jei reikėtų apibūdinti MICHAELIO metodą vienu žodžiu, tai tas žodis būtų ŠVIESA. Šviesa, kuri nušviečia tavo sąmonę, ją išplečia ir padeda suvokti tai, kas slypi tavyje, kokios yra tavo galimybės, ką gali pasiekti. Šviesa, kuri tarsi žvaigždė nušviečia ir suteikia drąsos ir ryžto žengti tuo keliu į priekį.

 

 AUŠRA PLYTNINKAITĖ

Alytaus lopšelio-darželio „Volungėlė“ direktorė

Labai daug naujos, neįkainojamos informacijos, netradicinio požiūrio ir įžvalgų. Tai palaiko norą eiti toliau... Supratau, kad labai mažai žinau, kad informacijos srautai begaliniai, kad tradicinis žmonių pasaulio suvokimas gali būti paneigtas. Patyriau tiek daug, kad dar keletą mėnesio sužinosiu vis ką nors naujo. Labai platus žinių ir patirčių spektras.

 

  IRENA RAJUNČIENĖ

Vilniaus „Žemynos“ gimnazijos geografijos ir ekonomikos mokytoja

Pati svarbiausia dėlionė dėliojama nuo pat gimimo. Patys įpinam pilkas ir niūrias spalvas, dažnai tamsias, tačiau MICHAELIO dėka spalvos pasikeitė, jos tapo ryškesnės ir linksmesnės, o kokios dėlionės detalės bus dėliojamos toliau – priklauso tik nuo manęs, nes aš ir tik aš esu savo gyvenom dėlionės šeimininkė. Ačiū tau, MICHAELI, kad tai dar kartą man priminei...

 

  RASA PUTAUSKIENĖ

Panevėžio Mykolo Karkos pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytoja

MICHAELIO metodas skatina mąstyti nestandartiškai, mintis kreipti į ateitį, telktis vaizduotę, leidžia po truputį vis labiau pasitikėti savimi, būti drąsiai. Nebijoti klysti ir nebijoti aplinkinių reakcijos. Būti kūrybiškai kiekvienoje situacijoje. Tikrai pradedu įsitikinti, kad pats kuri savo gyvenimą ir esi už jį atsakingas. Supratau, kad galiu žymiai daugiau nei anksčiau apie save galvojau... Dėkoju už priaugintus sparnus gyvenimo skrydžiui!

 

  LINA LAUŽAITIENĖ

Kazlų Rūdos pradinės mokyklos direktorė

„Užgriuvo“ žinių srautas. Išgirdau dalykų apie kuriuos anksčiau nebuvau girdėjusi... Man patinka žinoti, kad galiu kurti savo gyvenimo istoriją ir sąmoningai keisti savo realybę. Šie mokymai – tai mano dovana sau, ... kad pasaulis, kuriame gyvename, būtų vientisas ir harmoningas. Labai svarbu, kad žmonės sąmoningai ir atsakingai rinktųsi veiksmus, kurie užtikrina jo paties ir pasaulio tobulėjimą ir gerovę, ir suprastų, koks svarbus yra dvasinis tobulėjimas, gebėjimas save išreikšti ir laisvas pasirinkimas.

 

  INGA SUBAČIENĖ

Panevėžio Mykolo Karkos pagrindinės mokyklos anglų kalbos mokytoja

Mano nuomone, MICHAELIO metodas, tai atskira ugdymo ir ugdymosi kalba, sukurta padėti atskleisti didesnį asmenybės potencialą, padėti žmogui augti dvasine prasme. Pajutusi asmeninę įtaka ir pažangą, jau po įvadinio MICHAELIO metodo kurso supratau, kad ši mokymosi sistema gali padėti jaunimui atsiskleisti, tobulėti, augti. Tai labai savitas, tikrai kitoks, nei esame įpratę, unikalus, turintis savo raktą į gebėjimų ugdymą, metodas. Džiaugiuosi susipažinusi su metodo pagrindais.

 

  MIGLĖ STANKEVIČIŪTĖ

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Pats MICHAELIO metodas man patinka tuo, kad tai ne mokymosi procesas. Jis skirtas pažadinti žmonių sąmonę, pakeisti žmogų. Nuostabu, kad mentoriai mums suteikia priemones pakeisti savo gyvenimą... Niekada nemaniau, kad galiu prašyti tokį ilgą laišką... tad baigdama tariu jums AČIŪ, kad suteikėte informacijos, kaip galiu iš esmės keisti savo gyvenimą!

 

  JURGITA VAITIEKŪNIENĖ

Panevėžio rajono švietimo centro vadovė

Į MICHAELIO metodo mokymus atvykau neturėdama jokios informacijos, išankstinio nusistatymo ar tikslių lūkesčių. Tiesiog reikiamu laiku atsidūriau reikiamoje vietoje... Tad visą savaitę mėgavausi mokymais, sėmiau informaciją, inventorizavau savo žinias. Ir jei fizinis kūnas kentėjo, tai protas džiaugėsi... Šie mokymai išskirtiniai... Lauksiu tęsinio!

 

  VILMA MILAŠIŪNAITĖ

Kauno Jono ir Petro Vileišių mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui ir projektinei veiklai, psichologė

Kas MICHAELIO metodo mokymuose tikrai gerai, tai kad pristatomas giliai atidirbtas ir veiksmingas metodas. Gali pasitikėti, kad jei suvoksi, įsigilinsi, susidėliosi dėlionę, tai turėsi įrankį, su kuriuo galėsi keisti pasaulį. Turėsi įrankį, kurį taikydamas daugeliui mokinių, ir ne tik, sutaupysi daug kančios valandų. Aišku tik tai, kad Lietuvos bendrojo lavinimo sistemai, gal net visai visuomenei, seniai reikia MICHAELIO metodo, o jo nebuvimas ar neprieinamumas kainuoja žmonėms gerovę.

 

  KAROLIS STANKEVIČIUS

VšĮ „Krikščioniškosios kultūros instituto“ generalinis direktorius

Pagaliau jaučiu, kad radau vietą, kur visa tai, ką manau ir taikau sau, nėra vien padriki dalykai, skirti įveikti asmeninius trūkumus, bet tvirtu mokslinių tyrimų pagrindu sukurtos sistemos dalis, garantuojančios tikrą mąstymo perversmą. Be gali džiaugiuosi ir dėkoju už tai, kad tokie žmonės kaip MICHAELIO metodo komanda iš tiesų egzistuoja ir kad aš galiu būti viso to dalimi.

  

AUDRONĖ STRIOGIENĖ

Panevėžio Mykolo Karkos pagrindinės mokyklos matematikos mokytoja

Jau pirmasis, įvadinis, mokymų seminaras sužavėjo netikėtumais ir matymu tų vidinių dalykų, kurie labai svarbūs kiekvienam žmogui. MICHAELIO metodo mokymai man labai stipriai parodė, kad viskas įmanoma. Tai būdas atsiskleisti ir pajusti šalia esančius. Tai mano vidinio „aš“ išlaisvinimas ir savęs atskleidimas. Tai nauja sąmonės būsena. Tai naujo gyvenimo etapo pradžia, naujo „aš“ pradžia.

 

  ASTA GRINEVIČIENĖ

Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos direktorė, mokyklų veiklos kokybės išorinio vertinimo ekspertė

Tai tikra „stovykla smegenims“! Svarbu atsikratyti baimės ir nusiteikti išgyventi visą mokymų procesą iki galo. Jausmas geras – lūkesčiai pasiekti! Atvykau pati sustiprinti vidinę motyvaciją ir įgyti profesinių žinių. Taip ir įvyko! Tai metodas ir mokymai, kurie pranoko mano lūkesčius... Dar labai įspūdinga, kad per tokį trumpą laiką gavau tiek daug žinių ir suvokimo... Mokymų metu galėjau būti savimi. Geras jausmas!

 

  EVELINA STANKEVIČIENĖ

Švietimo konsultantė, sociologė

Iki MICHAELIO metodo mokymų gyvenau gana sėkmingą gyvenimą. Man vis sakydavo: ko dar tau reikia? O man nuo mažens reikia labai daug – gyventi savo gyvenimą, tokį, kokį įsivaizduoju. Tad man MICHAELIS padėjo pradėti kurti savo įsivaizduojamą pasaulį! Be to, MICHAELIO metodo mokymai padėjo pajusti laiko tėkmę visai kita prasme – laikas tapo mano sąjungininku ir galimybe pirmauti. Dabar aš gyvenu savo sąmonės aukštyje ir kuriu ateitį mylėdama savo praeitį. MICHAELIS suteikė man asmeninės vertės. Tai, ką laikiau savaime suprantama, tapo dovana sau ir kitiems. Jūs pakylėjote mano gyvenimo kokybę!

 

  ALGIRDAS ŠUKYS

Gydytojas, vaikų chirurgas, echoskopuotojas. UAB „Mano gydytojas“ vadovas

Esu netipiškas MICHAELIO metodo mokymų dalyvis – gydytojas. Tačiau pagal situaciją savo keturiolikmetės dukros klasėje matau, kokia svarbi ir perspektyvi ši mokymo sistema. Jos reikia kaip vandens išdžiūvusiai žemei. Net savo klinikoje galiu iš karto kai ką keisti – įgijau drąsos savo svajonėms įgyvendinti!

 

  RASA MAŠURINIENĖ

Klaipėdos „Varpo“ gimnazijos direktorė

Dvi savaitės intensyvių Michaelio mokymų privertė mane permąstyti savo ir apskritai, visų žmonių galimybes. Suvokiau, kad tikrai išnaudojame tik mažą dalį savo potencialo. Šie mokymai yra labai naudingi visiems švietime dirbantiems žmonėms, nes leidžia į visą ugdymo ir mokymo procesą pažvelgti kitu kampu. Labai svarbu, kad visas mokymo procesas vyksta per kūrybiškumą, smalsumą, netikėtumą ir paprastumą. O to labai trūksta šiandieninei mokyklai. Norėčiau, kad kiekvienas mokytojas sudalyvautų tokiuose mokymuose ir padėtų mokiniams skleisti jų potencialą, pakeistų jų savęs suvokimą, parodytų, kiek daug gali žmogus. Sužinojau labai daug per tas dvi savaites. Prirašiau abu sąsiuvinius, išrašiau beveik tris rašiklius... Žinau, kad dar ne kartą atsiversiu savo užrašus ir skaitysiu, ieškodama atsakymo į iškilusius klausimus. Ačiū už gerą ir prasmingą laiką!

 

MARINA MOZŽUCHINA

Atvykau visiškai nieko nežinodama apie MICHAELIO metodą. Supratau, kad beveik viską dariau ne taip. Tačiau dabar gavau daugybę praktikų ir metodikų, kad galėčiau viską pakeisti. Metodo dėka dabar tiksliai žinau, kad viskas, kas vyksta, priklauso tik nuo manęs ir mano noro kažką keisti. Turi pasirinkimo laisvę, todėl nusprendžiau keistis. Ačiū, kad Jūs esate, ir ačiū už Jūsų stebuklą!

 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Naujienlaiškių prenumerata

Paslaugų teikimo sąlygos: VšĮ „Mokyklų tobulinimo centras“ svetainėje įvesdami savo el. pašto adresą galite užsisakyti naujienlaiškius, kurių pagalba Jus informuosime apie mūsų organizuojamus mokymus, renginius ar pasidalinsime kita jums aktualia informacija ir naujienomis. Užsisakius naujienlaiškį, Jūsų el. pašto adresą naudosime remdamiesi Jūsų sutikimu, kurį galite bet kuriuo metu atšaukti atsisakydami prenumeratos. Tvarkant duomenis Jūsų el. pašto adresą priskirsime tam tikrai prenumeratorių kategorijai, kurią prenumeruodami pasirenkate. Tai darome tam, kad galėtume pateikti labiau individualizuotus pasiūlymus. Prenumeratorių kategoriją galėsite bet kada pakeisti ar atsisakyti pakartotinai užpildę prenumeratos informaciją. Išsiuntus naujienlaiškį, programa renka statistinius duomenis apie Jūsų veiksmus su naujienlaiškiu, pavyzdžiui ar atidarėte ir kada el. laišką, kokias ir kada paspaudėte nuorodas, programa fiksuoja naudotojo IP adresą, įrenginio bei naršyklės, kuriuos naudojote laiškui atidaryti, versiją. Su Jūsų el. pašto adresu susijusią statistiką saugome 2 metus nuo to momento, kai paskutinį kartą atsidarėte naujienlaiškį. Jūsų el. pašto adresą naujienlaiškių siuntimo tikslu tvarkysime iki Jūsų atsisakymo gauti Mokyklų tobulinimo centro informacinius pranešimus. Atsisakyti prenumeratos galite naujienlaiškio apačioje paspausdami atitinkamą nuorodą arba rašydami adresu info@mtc.lt
Aš sutinku su Paslaugų teikimo sąlygos
Viešoji įstaiga „MOKYKLŲ TOBULINIMO CENTRAS“ įmonės kodas 124631338, įsikūrusi kultūros ir švietimo centro „Vilniaus mokytojų namai“ Mokymosi ir informacijos centre II a. Vilniaus g. 39 LT-01119 Vilnius Tel. +370 5  212 7183 El. paštas: mtc@mtc.lt Mūsų darbo laikas: I - IV 9 - 18 val., V 9 - 17 val. Žemėlapis
Projekto „Renkuosi mokyti!“ tel. +370 5  212 7173 El. paštas: info@renkuosimokyti.lt