Mokyklos komunikacija yra vienas pagrindinių būdų praplėsti šiuolaikinės mokyklos galimybes - pritraukti naujus ir geriausius mokytojus, užtikrinti esamų mokytojų išlaikymą, surasti tinkamą bendradarbiavimą ir komunikaciją su tėvais, pritraukti mokinius, kuriems mokyklos bendruomenė yra tinkamiausia, ir net pritraukti papildomus (finansinius ir ne tik) resursus. Tokiai tikslingai komunikacijai, kuri padėtų mokyklai kurti pridėtinę vertę, reikalingos atitinkamos gairės bei kompetencijų ugdymų paremti mokymai.

Tikslas:

Pasitelkiant teorinį ir praktinį darbą, įgalinti mokyklų vadovus permąstyti mokyklos vidinę ir išorinę komunikaciją bei, identifikavus pagrindines komunikacijos tobulintinas vietas, savo mokyklos komunikaciją sustiprinti pasitelkus mokymų metu įgytas rekomendacijas ir įžvalgas.

Pagrindinės temos:
  • Mokyklos vidinė ir išorinė komunikacija: nuo ko pradėti?
  • Kaip pritraukti ir išlaikyti mokytojus?
  • Mokyklos komunikacija su tėvais: kur brėžti ribą?
  • Efektyvi komunikacija siekiant pritraukti papildomus resursus
Kaip dirbsime:

Programą sudaro 4 moduliai ir savarankiškas darbas.

Trukmė:

40 akad. val. 

Rašyti laišką

  • Peržiūros: 226