Naujienos
Apie mus
Informacija
Projektai
Programos
Programos mokyklų komandoms
TŪM mokykloms
Renginiai
Vaikų knygų sala / Children‘s Book Island
Kūrėjų sala / Creator Island
Renkuosi mokyti!
Vaikų žemė
Naujienos
Apie mus
Informacija
Projektai
Programos
Programos mokyklų komandoms
TŪM mokykloms
Renginiai
Vaikų knygų sala / Children‘s Book Island
Kūrėjų sala / Creator Island
Renkuosi mokyti!
Vaikų žemė
Programos
Programos mokyklų komandoms
Programos mokyklų komandoms
Mokytojas-tyrėjas
Veiklos tyrimas mokytojų profesiniam augimui ir mokyklos tobulinimui
Mokyklos veiklos tobulinimo tyrimas mokinių ugdymo problemoms spręsti
Mokymasis tyrinėjant kompetencijomis grįstam ugdymui
Įtraukusis ugdymas
Šiuolaikinės mokymosi strategijos. Pamokos kokybės gerinimas
Įtraukusis ugdymas – mokykla kiekvienam
Kokybiška pamoka: įtraukti, įgalinti, įprasminti
Mokinių įtraukimas į mokyklos veiklos tobulinimą vaizdais grindžiamais metodais
Švietimo lyderystė
Koučingas (ugdymo pokalbis)
Komandų meistriškumas
ĮGALINIMAS – lyderystės ir ugdymo praktika
Tobuliname pamoką drauge: naujos mokytojų kolegialaus profesinio augimo formos mokykloje
Veiklos tyrimas mokytojų profesiniam augimui ir mokyklos tobulinimui
Svarbiausios mokyklos vadovo funkcijos: strateguoti, planuoti, komunikuoti
Mokinių įtraukimas į mokyklos veiklos tobulinimą vaizdais grindžiamais metodais
Pasiruošimas ugdymo turinio atnaujinimui sutelkiant mokyklos bendruomenę
Svarbiausia – mokytojas
Programa SEMEL-keičianti gyvenimo istorijos galia
Mokytojų saviugdos programa SEMEL „Keičianti gyvenimo istorijos galia“
Mokytojo įrankiai vaikų motyvacijai didinti
Mokyklos bendruomenės stiprinimas
Empatinis bendravimas švietime: savęs ir kito pažinimo link
Klasės sutelktumo stiprinimas pasitelkiant patyriminio ugdymo metodus
Sudėtingos situacijos. Konfliktų valdymas
Psichologinis atsparumas. Gyvenimo balansas
Dialogas. Konfliktai. Nesmurtinė komunikacija (NVC)
Kelias į sėkmingą bendradarbiavimą mokykloje per empatiją ir atjautą sau
Renkuosi mokyti! alumnų programos
Efektyvi mokyklos komunikacija
Tarpkultūrinių kompetencijų stiprinimas mokyklų bendruomenėse
Į kiekvieną mokinį/-ę orientuotos socialinės-pilietinės veiklos organizavimas
Galvoju + pasakoju + piešiu. Vizualieji mąstymo metodai
Empatinis bendravimas švietime: savęs ir kito pažinimo link
Klasės sutelktumo stiprinimas pasitelkiant patyriminio ugdymo metodus
Įtraukusis ugdymas – mokykla kiekvienam
Kokybiška pamoka: įtraukti, įgalinti, įprasminti
Svarbiausios mokyklos vadovo funkcijos: strateguoti, planuoti, komunikuoti
Kelias į sėkmingą bendradarbiavimą mokykloje per empatiją ir atjautą sau
Mokyklos erdvių keitimas remiantis universalaus dizaino principais
Kompetencijomis grįsto ugdymo turinio įgyvendinimas
Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas atnaujinto ugdymo turinio kontekste
Pasiruošimas ugdymo turinio atnaujinimui sutelkiant mokyklos bendruomenę
© MTC 2024
Sukurta su
Gantry Framework