Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas atnaujinto ugdymo turinio kontekste |
||||||
|
||||||
REGISTRACIJA BAIGTA Nuo 2023 m. rugsėjo pradėtos įgyvendinti atnaujintos Bendrosios programos. Vienas iš aktualiausių klausimų, vis dar keliančių nemažai rūpesčio mokyklų bendruomenėms, mokytojams ir vadovams, yra mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas kompetencijų ugdymo kontekste ir su tuo susijęs turimų vertinimo tvarkų peržiūrėjimas, atnaujinimas, koregavimas. Mes, šios programos autorės, siekiame stiprinti mokyklų vadovų, mokytojų pasitikėjimą savo jėgomis, padėti „perskaityti“ ir išsiaiškinti naujus mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo aspektus, suprasti, kaip juos realizuoti tiek konkrečioje pamokoje, tiek ilgesniuoju laikotarpiu, stebint ir fiksuojant mokinių daromą pažangą, ir kaip atnaujinti mokyklos turimą vertinimo tvarką, atliepiančią naujas vertinimo kryptis. Programa skirta įvairių mokyklų vadovų/ pavaduotojų ir mokytojų komandoms arba konkrečios mokyklos bendruomenei. 2-jų dalių nuotoliniame seminare aptarsime šias temas:
Programoje dalyvaujantys mokytojai:
Mokymų laikasI dalis – 2024 m. vasario 7 d., 13-16.30 val.. Programos lektorėsDr. Eglė Pranckūnienė – Mokyklų tobulinimo centro ir programos „Renkuosi mokyti!“ bendrasteigėja, virš 20 metų patirties mokytojų ir vadovų profesinio tobulinimo, konsultavimo bei tyrimų srityse. Programos akreditacijos numeris: IVP-11-2023-10 Nuotoliniai mokymaiMokymų trukmė 8 akad. val. |
||||||
Registracija yra baigta
|
Renginio vieta: