Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas atnaujinus ugdymo turinį: mokyklų patirtys, iššūkiai, sprendimai |
||||||
|
||||||
2023-2024 mokslo metais mokyklos pradėjo įgyvendinti atnaujintas Bendrąsias programas. Mokykloms vis dar kyla daug klausimų, ypač susijusių su mokinių kompetencijų ugdymu ir jų pažangos ir pasiekimų vertinimu. Mes, šios programos autorės, pastaruoju metu dirbame su mokyklomis, padėdamos joms peržiūrėti ir atnaujinti mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkas. Ši patirtis ir sukaupti pavyzdžiai atskleidžia esminius iššūkius, su kuriais susiduria mokyklos, ir galimus jų sprendimo būdus. Šiame seminare mes kviečiame kartu analizuoti konkrečius pavyzdžius ir per tai aiškintis, kokie yra esminiai mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo aspektai, kaip juos galime realizuoti mokyklų vertinimo ir ilgalaikio planavimo tvarkose ir konkrečiose pamokose. Programa skirta įvairių mokyklų vadovams / pavaduotojams ir mokytojų komandoms, ypač tiems, kurie yra dalyvavę MTC mokymuose „Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas atnaujinto ugdymo turinio kontekste“. 2-jų dalių nuotoliniame seminare aptarsime šias temas:
Programos dalyviai:
Programos lektorėsDr. Eglė Pranckūnienė – Mokyklų tobulinimo centro ir programos „Renkuosi mokyti!“ bendrasteigėja, virš 20 metų patirties mokytojų ir vadovų profesinio tobulinimo, konsultavimo bei tyrimų srityse. Olivija Saranienė - patyrusi švietimo konsultantė, lektorė, turinti ilgametę pedagoginio ir vadybinio darbo patirtį, vadovaujančioji mokyklų veiklos kokybės išorės vertintoja. Nuotolinių mokymų laikasI dalis gegužės 6 d. 13:00–16:15 val. Mokymų trukmė 8 akad. val. Programos akreditacijos numeris: IVP-11-2023-10 REGISTRACIJA |
||||||
Laisvų vietų skaičius: 34
|
Renginio vieta:
nuotoliu Zoom platformoje