Vizualinis struktūravimas ir jo svarba, ugdant vaikus, turinčius autizmo spektro sutrikimų |
||||||
|
||||||
Kviečiame ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogus, specialiuosius pedagogus, mokytojų padėjėjus, švietimo pagalbos specialistus. Vizualinis struktūravimas – tai vienas svarbiausių pagalbos būdų vaikams, turintiems autizmo spektro sutrikimų. Tinkamai suplanuota ir vizualiai aiški aplinka padeda vaikams geriau suprasti dienos eigą, numatyti pokyčius, išvengti nerimo bei labiau savarankiškai veikti ugdymo procese. Seminaro metu aptarsime praktinius būdus, kaip vizualinės priemonės gali tapti kasdienės pedagoginės veiklos dalimi tiek grupėje, tiek individualioje pagalboje. Temos
Dalyviai sužinos:
Lektorė Loreta Grikainienė, Vilniaus lopšelio–darželio „Čiauškutis“ logopedė, VGK pirmininkė. Nuotolinis seminaras Programos akreditacijos Nr. 211001924 |
||||||
|
Laisvų vietų skaičius: 31
|
||||||
Renginio vieta:
nuotoliu Zoom platformoje
